مجله صنعتی

مجله ای در مورد صنعت های مختلف

مجله صنعتی

مجله ای در مورد صنعت های مختلف

این مجله مطالب و مقالات را در مورد صنعت با شما به اشتراک می گذارد

  • ۰
  • ۰

            Related image

امروزه نیاز گسترده و روزافزون جامعه به ساختمان و مسکن افزایش پیدا کرده از این رو خرید آسان و با کیفیت مصالح ساختمانی بسیار مهم گشته است . دراین راستا ارتقاء سطح علمی و تخصصی جامعه مهندسی کشور و آشنایی با سیستم ها و مصالح جدید ساختمانی به منظور کاربردی کردن این سیستمها، امری اجتناب ناپذیر است. حل مشکلاتی نظیر زمان طولانی اجرا، عمر مفید کم و یا هزینه زیاد اجرای ساختمانها در بخش مسکن نیازمند ارائه راهکارهایی به منظور استفاده عملی از سیستم‌های ساختمانی نوین و مصالح ساختمانی جدید جهت کاهش وزن، کاهش زمان ساخت، دوام بیشتر و نهایتاً کاهش هزینه اجرا می‌باشد.

پایه و اساس هر ساخت و ساز را شناخت مواد و مصالح سازنده آن تشکیل می دهد. یعنی اینکه مصالح ساختمانی چیست و چگونه ساخته شده و شکل گرفته است به چه ترتیب با یکدیگر جفت و جور میشوند، مقاومت آن چیست، چطور می شکند و آتش می گیرد و اساساً در برابر عوامل مخربی که مدام آن را تحت تاثیر قرار می دهند. وب سایت اطلاع رسانی مصالح مارکت برای آگاهی عموم سازنده ها و پیمانکاران صنعت ساخت و ساز مقاله هایی به روز شده از مصالح ساختمانی همراه با توضیح مشخصات فنی آن ها و همچنین معرفی مصالح جدید ساخت سعی در پیشبرد و ارتقاء صنعت ساخت و ساز و انتخاب آسان تر مصالح مصالح دارد.

 در وب سایت اینترنتی مصالح مارکت می توانید از به روزترین لیست های قیمت انواع مصالح در سراسر شهرهای ایران اعم از تهران ، اصفهان ، شیراز ، تبریز ، مشهد ، قزوین ، قم و... مطلع شوید و خرید مصالح ساختمانی آنلاین را تجربه کنید ، لازم به ذکر است که شما می توانید مصالح مورد نظر خود را  با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه کنید. همچنین عرضه کننده های مصالح ساختمانی در شهر ها مختلف ایران می توانند برای فروش مصالح ساختمانی خود در وب سایت نام نویسی کرده و پس از تائید آن ها توسط کارشناسان ما به عنوان فروشنده در وب سایت معرفی گردند.

مصالح مارکت ، سایتی معتبر برای اطلاع از قیمت، معرفی مصالح پر کاربرد و آشنایی با کاربرد هر کدام از انواع مصالح در صنعت ساخت و ساز است که با مطالعه این وب سایت می توانید مشخصات فنی مصالح مورد نظر خود را بررسی کرده و بر طبق آن انتخابی مطمئن داشته باشید و خرید مصالح ساختمانی خود را انجام دهید.

در وب سایت اینترنتی مصالح مارکت کلیه اطلاعات به روز در مورد مصالح را می توانید مطالعه کنید از قبیل افزایش قیمت مصالح و نوسانات قیمت کلیه مصالح در بازار، لازم به ذکر است که قیمت ها در این وب سایت همیشه به روز می باشد.

برای اطلاع از به روزترین پیشرفت های صنعت ساختمان می توانید به قسمت مقالات وب سایت مراجعه کرده و از آخرین دستاوردهای صنعت ساخت مطلع شوید. در این وب سایت شما می توانید تمامی مصالح مورد نیاز ساخت و ساز را اعم از سیمان ، آجر ، سفال و ... را به راحتی خریداری کنید و درب کارگاه مورد نظر خود تحویل بگیرید.

عامل اصلی افزایش قیمت ساختمان، افزایش قیمت مصالح ساختمانی است ، به دلیل این نوسانات قیمت ، بهتر است برای اطلاع از قیمت های به روز مصالح ، با وارد شدن به صفحه محصول مورد نظر خود در وب سایت اطلاع رسانی مصالح مارکت و مطالعه لیست قیمت ارائه شده ، از قیمت روز محصولات مطلع شوید. در سایت مصالح مارکت می توانید از قیمت تمامی مصالح مورد نیاز در صنعت ساختمان مانند قیمت سیمان و تیپ های آن و همچنین لیست قیمت انواع آجر و مشخصات فنی ان ها مطلع شوید . همچنین می توانید با انواع عایق ها ساختمانی آشنا شوید و از موارد مصرف آن ها مطلع گشته و لیست قیمت روز آن را مطالعه فرمایید. در این وب سایت لیست قیمت و مشخصات فنی کلیه مصالح ساختمانی به تفکیک موجود است و می توانید با ورود به سایت به راحتی به ان ها دسترسی پیدا کنید.   


  • ۹۸/۰۱/۱۸
  • آرش صالحی

نظرات (۱)

مرسی جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی